Monday, June 19, 2006

Ποίηση: (δικό μου) μέρος δέκατο πέμπτο

από *a_s_o_e_e στις 30-01-2006 20:02

το παρακάτω είναι παράφραση του "senor" των πυξ λαξ.

Σενιόρ, Σενιόρ,
μηπως ξέρεις να μου πείς
πως στον κόσμο μου θα μπεις
νιώσε με και δως μου απαντήσεις
όσα ζω θα εκπλαγείς αν συναντήσεις.

Σενιόρ, Σενιόρ,
πως να νιώθει και αυτή
αν με θέλει κι αν μπορεί
μαζί μου τις μέρες να περνά
με εμένα ή για μένα να ξενυχτά.

Καθρεφίζει η οθόνη όσα κάνει και ζει
αναπνέει-το βλέπω
αναπνέω μαζί

Και γεμίζει η μέρα σαν να είναι εδώ
και ζυγώνουν οι μέρες που θα την ξαναδώ

Σενιόρ, Σενιόρ,
ζω σ αυτή την μικρούλα εστία
κάπου μέσα στην Αγγλία
με καλώδια κρατιέμαι ζωντανός
δεν την βλέπω και δεν της μιλώ αλλιώς

Καθρεφίζει η οθόνη όσα κάνει και ζει
αναπνέει-το βλέπω
αναπνέω μαζί
Και γεμίζει η μέρα σαν να είναι εδώ
και ζυγώνουν οι μέρες που θα την ξαναδώ

Σενιόρ, Σενιόρ,
για όσο θα λείπει απο την αγκαλιά μου
κλεβε μου, άδειες ώρες...
μα δώσε μου ακόμα ένα λεπτό
να διαρκέσει όταν θα ρθει να την δω...

Σενιόρ, Σενιόρ,
ζω σ αυτή την μικρούλα εστία
κάπου μέσα στην Αγγλία
με καλώδια κρατιέμαι ζωντανός
δεν την βλέπω και δεν της μιλώ αλλιώς

No comments: