Saturday, October 27, 2007

Αφιέρωμα στη μοναξιά

Σήμερα το αφιέρωμά μας ξεκινάει με ένα βίντεο κλίπ του Πάνου Καλλίδη με τίτλο Αχ μοναξιά μου



Αχ μοναξιά μου (Στίχοι)

ax monaksia mou

μονο η δικη σου η αγαπη ειναι για μενα αληθινη
και ας με ποναει καθε μερα πιο πολυ

αχ μοναξια μου (δις)
εσυ μ ακους και δεν μιλας
ποτε σου κοντρα δεν μου πας
ειναι στιγμες που σε μισω
που μ αγαπας

ρεφρεν
--
πες μου γιατι ρε μοναξια
με αγαπας τοσο πολυ
πες μου γιατι με αγαπας
τοσο πολυ
ομως και γω σε αγαπω
κι ας με πονας καθε λεπτο
σε προτιμω απο αγαπες που μου κανανε κακο
--
μες την αγκαλια σου παλι κλαιω
κλαιω και κανω μια ευχη
θα θελα αποψε να χες παρει μια μορφη

αχ μοναξια μου (δις)
εσυ μ ακους και δεν μιλας ποτε σου κοντρα δεν μου πας
ειναι στιγμες που σε μισω που μ αγαπας

(ρεφρεν)

Συνεχίζουμε το αφιέρωμα μας με τους ΠΥΞ ΛΑΞ και το τραγούδι μοναξιά μου όλα



Μοναξιά μου όλα (στίχοι)

monaksia mou ola

Στις άδειες πολεις που γυρνας
εικόνες σε ξοδευουν
αδυναμος να προσκυνας
αυτους που σε ληστευουν
σαν δαιμονας να κουβαλας
του κοσμου τους χειμωνες
στα ματια της να κηνυγας
παλιους μικρους κανονες

ρεφρεν
--
μοναξια μου ολα
μοναξια μου τιποτα
μη μ αφηνεις τωρα
που ειν ολα πιο δυσκολα
ερωτα μου ολα
κι ερωτα μου τιποτα
μη μ αφηνεις τωρα
που ειν ολα πιο δυσκολα
--

τις νυχτες ντυνεσαι μικρος καποιον θα ξεγελασεις
κι ενα κακο που ηρθε χθες
τρεχεις για να προφτασεις
μοιαζουν οι δρομοι με φωτια
τα βραδια του θανατου
ερωτας που μυριζει πια
αρενα στο αγγιγμα του

(ρεφρεν)


Συνέχεια με Αγγελική Ηλιάδη και " Τη μοναξιά φοβάμαι "



Στίχοι

Iliadi Angeliki Tin Monaksia Fovamai

Πέφτουν σαν βροχή δάκρυα στα μάτια μου
βλέπω της καρδιάς τώρα τα κομμάτια μου
κάνει παγωνιά
λείπεις κι η ψυχή μου νιώθει ερημιά
άδεια τα βράδια μου

Τη μοναξιά φοβάμαι
χωρίς εσένα δεν κοιμάμαι
σαν μια γλυκιά μπαλάντα
μες την ψυχή μου είσαι πάντα
Θέλω να σε δω

Ούτε μια φωνή ένα τηλεφώνημα
μόνο η ζωη μένει τώρα μόνιμα
μένει τώρα εδώ
πάλι μες το δρόμο μου θα βρω
ίχνη ανώνυμα

Τη μοναξιά φοβάμαι
χωρίς εσένα δεν κοιμάμαι
σαν μια γλυκιά μπαλάντα
μες την ψυχή μου είσαι πάντα
Θέλω να σε δω...

Θέλω να σε δω
γιατί φοβάμαι μόνη μου να ζω
και με το δάκρυ
γράφω Σ'αγαπώ

Συνεχίζουμε με Βασίλη Καρρά και Χρήστο Δάντη ...

Βασίλης Καρράς & Χρήστος Δάντης - Α ρε μοναξιά



Α, ρε μοναξιά
να είχες μέσα σου καρδιά
να καταλάβαινες τι είσαι τελικά.
Θά 'βλεπες και συ
για μια αγάπη τι θα πει
να καταστρέφεσαι χωρίς επιστροφή.

Α, ρε μοναξιά
απόψε πάλι τη ζητάς
πού ταξιδεύεις την καρδιά μου, πού με πας;
Μόνο ένα λεπτό
δώσε μου για να ξεχαστώ
δεν το αντέχω το μαρτύριο αυτό.

Κοίτα πώς πεθαίνει μια καρδιά,
μια καρδιά που πέρασε πολλά.
Έδωσα τα πάντα κι έχω πάρει μόνο πόνο
Κοίτα πώς πεθαίνει μια καρδιά,
ένα ψέμα ήταν τελικά
και για ένα ψέμα τη ζωή μου την τελειώνω.

Α, ρε μοναξιά
σαν νύχτα μέθυσες ξανά
δε ξημερώνει, πάλι η ώρα δεν περνά.

Α, ρε μοναξιά
δώσε μου πίσω τα φτερά
και ξέχασέ με να πετάξω πιο ψηλά.

Κοίτα πώς πεθαίνει μια καρδιά,
μια καρδιά που πέρασε πολλά.
Έδωσα τα πάντα κι έχω πάρει μόνο πόνο
Κοίτα πώς πεθαίνει μια καρδιά,
ένα ψέμα ήταν τελικά
και για ένα ψέμα τη ζωή μου την τελειώνω.

Και κλείνουμε το τον τραγουδιστή της αγάπης, Γιάννη Πάριο που τραγουδάει με τον Χάρη Βαρθακούρη...

Πιο καλή η μοναξιά



Στίχοι

πιο καλή η μοναξιά απο σενα που δεν φτάνω
μια σε βρίσκω μια σε χάνω
πιο καλή η μοναξια

να ταν πέτρα η μοναξιά
σκαλοπάτι να τ ανέβεις
να χαθεις στη λησμονιά
για να μην σε δω που φεύγεις
και να γίνεσαι καπνός
σαν τσιγάρο που τελειώνει
τωρα πια θα είσαι μόνη
και θα είμαι μοναχός

πιο καλή η μοναξιά απο σενα που δεν φτάνω
μια σε βρίσκω μια σε χάνω
πιο καλή η μοναξια

"speaking of shoes, you know, i would like to have... some shoes nexto to my shoes..."

No comments: